Cum reacționează marile branduri în lupta cu #Coronavirus

Industria modei este unul dintre motoarele economice globale si o demonstreaza inca o data, reactionand cu donatii benefice pentru sanatate, in lupta cu Coronavirus.

Printre primele companii care au luat masuri a fost Dolce & Gabbana, printr-o donatie foarte importantă catre Universitatea Humanitas, pentru lansarea un studiu in vederea dezvoltarii de noi instrumente de diagnostic, utile pentru a contracara expansiunea pandemiei.

Giorgio Armani a donat 1,25 milioane de euro spitalelor italiene, dupa ce, ca prim pas pentru a reduce raspandirea virusului, si-a prezentat ultima colectie de la Milano cu usile inchise.

Strangerea de fonduri lansata online de Chiara Ferragni a ajuns, in doar 24 de ore, la peste 2.5 milioane de euro. Suma a fost folosita pentru crearea unor noi unitati de terapie intensiva pentru tratarea persoanelor cele mai afectate de COVID-19.

Grupul de lux Capri Holdings Limited – care include, printre altele, Michael Kors, Versace si Jimmy Choo, a donat peste 3 milioane de dolari in sprijinul luptei impotriva pandemiei de Coronavirus.

Gucci a donat 2 milioane de euro pentru Protectia Civila Italiana si Organizatia Mondiala a Sanatatii.

Bottega Veneta si-a anuntat sprijinul, printr-o contributie de 300 de mii de euro, pentru cercetari stiintifice in Italia, prin finantarea de burse bienale in regiunile Veneto, Lazio si Campania, care au scopul de a contribui la avansarea cercetarii si sprijinirea sistemului medical Italian.

Benetton a donat 3 milioane de euro pentru sprijinirea a 4 spitale din Treviso, Milano și Roma.

GUESS? si Fundația GUESS au demarat, sub deviza #InThisTogether, mai multe actiuni umanitare ce constau in donarea de fonduri si imbracaminte, inclusiv 150.000 de masti de protectie, catre Italia si Spania.

La Perla va dona 10% din incasarile din vanzarile online catre Fondul de Raspuns Solidaritate COVID-19, lansat de Fundatia Natiunilor Unite in sprijinul Organizatiei Mondiale a Sanatatii. Mai mult decat atat, compania a donat 10 mii de masti lucratorilor din prima linie din Bologna, si spitalului de teren infiintat de municipalitatea Porto.

Luisa Spagnoli a facut o donatie in bani si masti catre spitalul S. Maria della Misericordia din Perugia, care va fi folosita pentru achizitionarea echipamentului necesar personalului medical, angajat in lupta impotriva virusului.

Moncler a donat 10 milioane de euro pentru construirea unui spital cu peste 400 de unitati de terapie intensiva in fosta Fiera di Milano, proiect promovat de regiunea Lombardia.

“Milano este un oras care ne-a oferit tuturor un cadou extraordinar. Nu putem si nu vrem sa-l abandonam. Este datoria tuturor sa redam orasului ceea ce ne-a dat pana acum.

Remo Ruffini, Presedinte si CEO Moncler

Prada a donat cate doua statii complete de terapie intensive si resuscitare pentru spitalele Buzzi, San Raffaele si Sacco din Milano.

20.000 de euro a donat Patrizia Pepe, activand, astfel, o strangere de fonduri pentru Spitalul Careggi-Universitatea din Florenta.

Fundația Ralph Lauren a donat 10 milioane de gulere pentru a ajuta la combaterea crizei coronavirusului la nivel mondial. Donatia va servi pentru a ajuta in diferite moduri, inclusiv: sa acorde subventii financiare pentru angajatii Ralph Lauren, sa contribuie la Fondul de solidaritate Covid-19 al Organizatiei Mondiale a Sanatatii, sa sprijine pacientii cu cancer in această perioada vulnerabila, sa sprijine un thread comun (o initiativa de strangere de fonduri cu scopul de a sprijini designerii americani care sufera financiar in timpul crizei Covid-19) si, in final, sa produca 25.000 de halate și 250.000 de masti pentru a bloca raspandirea virusului. In plus, marca a facut si o donatie de 35.000 de articole de imbracaminte personalului medical si pacientilor COVID-19 din spitale italiene.

Salvatore Ferragamo a contribuit, impreuna cu Fundatia CR Firenze, la renovarea Spitalului I Fraticini cu 60 de paturi noi dedicate pacienților Covid-19.

Sergio Rossi sprijina Spitalul Sacco din Milano cu o donatie de 100 de mii de euro.

Fundatia Tiffany & Co. a anuntat o donatie de 1 milion de dolari pentru cazurile legate de COVID-19. Fundatia va aloca 750.000 de dolari Fondului de Raspuns Solidaritate COVID-19 pentru Organizatia Mondiala a Sanatatii si 250.000 de dolari Fondului NYC COVID-19 de raspuns si impact al New York Community Trust.

Fundația VF Group – proprietarul marcilor Vans, The North Face, Timberland, Napapijri, Eastpak si Kipling – a donat 1,5 milioane de dolari pentru a sprijini mai multe comunitati la nivel mondial in gestionarea situatiei de urgenta COVID-19, si va mai adauga inca 500 de mii de dolari in urma unei noi strangeri de fonduri.

Trussardi a activat o strangere de fonduri pentru a sprijini achizitionarea de ventilatoare pulmonare si respiratoare, beneficiarul acesteia fiind Spitalul Papa Giovanni XXVIII din Bergamo.

Donatella Versace si fiica sa, Allegra Versace Beck, au donat 200.000 de euro unitatii de terapie intensiva a spitalului San Raffaele din Milano, in sprijinul luptei impotriva Coronavirus.

Zegna a donat 3 milioane de euro Protectiei Civile italiene, pentru a sprijini asistentii medicali, medicii, cercetatorii si voluntarii din toată Italia care lucrează neincetat, de saptamani intregi, pentru combaterea pandemiei de Coronavirus.

Grupul Zegna va dedica o parte din liniile de producție ale fabricilor sale din Italia și Elveția pentru fabricarea măștilor pentru sprijinirea angajatilor si pentru unele spitale.

Acestea sunt doar o parte din numarul total al brandurilor care s-au mobilizat si au ajutat in lupta impotriva COVID-19. We will win this fight! #StaySafe