Milan Digital Fashion Week Woman | SS 2021 – a IV-a ediție FASHION VIBES RUNWAY SHOW (22-28 septembrie)

Milan Fashion Week Woman – în format digital – s-a născut ca răspuns la distanțarea socială și dificultățile de călătorie impuse de situația globală, dar își propune să fie o soluție dinamică la complexitățile prezentului, fiind un instrument conceput pentru a sprijini creatorii de modă, până când va fi posibilă revenirea la prezentările de modă clasice, care rămân fundamentale în promovarea enormei valori productive și creative a modei, în lume.

Fashion Vibes – September 2020

“Odată cu cea de-a patra ediție a Fashion Vibes am vrut să abordez într-un mod nou, inedit, acest proiect. Consider această ediție ca o renaștere a modei, crearea unui adevărat eveniment de modă în format digital, printr-un software inovator în domeniul modei, care va permite prezentarea colecțiilor într-un mod realist. Calendarul prezentărilor de modă ale fiecărui designer este difuzat prin intermediul platformei, iar noutățile sunt transmise în toată lumea. Ne dorim, cu platforma online, ca târgurile să dureze 365 de zile pe an, să menținem un contact constant între expozanți și buyeri. Mai mult decât atât, noua platformă Fashion Vibes oferă multe servicii și oportunități, deoarece va deveni un catalog mondial pentru companii care pot face cumpărături online, precum și lista de designeri cu colecțiile lor.

Yuliia Palchykova – fondatoarea Fashion Vibes
Yuliia Palchykova

Ediția digitală a Fashion Vibes va fi foarte importantă, de asemenea, și pentru buyeri, deoarece, în momentul acreditării, vor avea o parolă de acces, pentru a putea vedea informațiile și pentru a descărca lookbook-urile fiecărui designer. Platforma este concepută ca o carte de vizită – virtuală – dar punctuală și eficientă pentru a fi contactați și a trimite, la rândul lor, cereri, cu aceeași filozofie care stă la baza rețelelor de socializare – Facebook și Instagram – posibilitatea ca toți iubitorii de modă din lume, de la bloggeri, buyeri și designeri, până la modele sau fotografi, să fie acreditați pentru a dezvolta diverse oportunități.

Fashion Vibes este o platformă digitală, prin urmare, care își propune să devină un catalog mondial în care vor apărea știri și articole despre fiecare designer, știri despre evenimentele modei de la Milano și din Italia, dar și alte evenimente de modă și Fashion Week-uri din lume.

Lista designerilor participanți (până la primirea comunicatului de presă):

  • K.F-KEL FEREY (Brazilia) – 22 septembrie, ora 18:00 (Ora Italiei)
  • MAYAR NAYEL (Egipt) – 23 septembrie, ora 20:00
  • NATALIJA JANSONE (Letonia – Riga) – 24 septembrie, ora 17:00
  • CHIARA GULLO (Italia) – 26 septembrie, ora 15:00
  • MOMMYDOLLS (Italia) – 26 septembrie, ora 18:00
  • BY VEL (Ucraina – Kiev) – 26 septembrie, ora 19:00
  • RASENA (Perm) – 27 septembrie, ora 18:00
  • FRISCIANO (Italia) – 28 septembrie, ora 18:00
  • ELSA FAIRY DRESSES (Ucraina) – 28 septembrie, ora 19:00

Fashion Vibes mulțumește partenerilor:

Yulia Shkolenko – Miss Univers 2018, Fondator al companiei ICB
Olga Vedi – Președinte al premiului internațional „Mândria civilizației”, fondatorul mărcii TOP-VEDI
Isabella Mueller – premiu pentru Alzheimer Research (Marea Britanie) și Warriors of Purpose (USA)
Abyzova Irina – Organizator și director al școlii de machiaj din Rusia, și membru al Fondului Internațional pentru Arte. Primul profesor de machiaj și imagine al școlii de televiziune Ostankino
Elisabetta Rogai – artistă italiană

Parteneri media:
Aeroflot; Canal 24 Moscova

Prezentator TV
VIVA VICENZO VIVA (Fashion) U.S.A, în colaborare cu ArtBank China, prin secțiunea chineză a ArchLove Magazine (SUA)

Instagram – @fashionvibesmilano
www.fashion-vibes.com